czwartek, 18 marca 2010

każdy zna powiedzenie "z kim przestajesz takim się stajesz". ale to jaki wpływ ma na nas nasze otoczenie możemy dostrzec moim zdaniem wtedy, kiedy je zmienimy. Dopiero wtedy widzimy naszą hierarchię wartości, swoje priorytety. Naprawdę jest tak, że otoczenie, w którym żyjemy wymaga od nas pewnych postaw, wyznawania konkretnych wzorców i posługiwania się schematami. Sama zauważyłam jak bardzo zmieniło się moje postrzeganie życia odkąd zaczęłam pracować. Moją głowę zajmują problemy, na które wcześniej nie zwracałam uwagi, które kiedyś były nieistotne a które teraz warunkują mój sposób myślenia.

Nie czuję, żeby moje otoczenie wywierało na mnie presję, pokazuje tylko wartości, które są istotne, na które warto zwrócić uwagę. Zazdrość czasem wkrada się do mojego serca słysząc te wszystkie opowieści, ale za chwile mówię sobie : hej, przecież to wszystko jest przed Tobą, to wszystko o czym One mówią będzie kiedyś i Twoim życiem. ale wszystko w swoim czasie". i cierpliwie czekam. na swoją kolej w pełnieniu kolejnych życiowych roli. A świadomość, że mam u swojego boku cudownego mężczyznę sprawia, że wizja przyszłości, którą przecież tworzę już dzisiaj, jest jeszcze wspanialsza. Nie pamiętam kiedy wcześniej to wybieganie w przyszłość jawiło mi się w tak pięknych barwach.

Gdybyś tu był przytuliłabym się do Ciebie bardzo mocno, bo tylko w Twoich ramionach czuję się całkowicie bezpieczna ;* dziękuję, że jesteś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz