czwartek, 9 maja 2013

bo czasem...

...bo czasem w życiu jest tak, jakby sie nie chciało. A to jak bardzo nasze wyobrażenia o czymś różnią się od tego, co nas spotyka jest czasami przerażajace. Mnie czasami przeraża. I chociaż wiem, ze wszystko w moich rękach, ze to moje decyzje warunkują to, co mnie spotyka to jednak czasem mam nieodparte wrażenie, że jest za dużo spraw, na które wpływu nie mam. I wiesz... tak sobie myślę, że naprawdę trzeba lubić siebie żeby przeżyc ze sobą w spokoju całe życie. Trzeba znać siebie żeby wiedzieć jakie podejmować decyzje. Trzeba znać swoje oczekiwania i zdawać sobie sprawę ze swoich potrzeb żeby wiedzieć jak się zachować. Bo przecież trzeba żyć tak... żeby za kilkanaście lat móc bez żalu i pretensji do siebie samego spojrzeć w lustro i powiedzieć "dobrze się żyło". No właśnie... dobrze się żyło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz